2013. augusztus 13., kedd

Öröm peca

Kis fogás nagy öröm

Sajnos  Attila barátomnak, és jómagamnak a Június. 15-e nem a nyári szünetet jelentette, hanem  az ezután következő  gyakorlatot, mondanom se kell mennyire ki voltunk éhezve egy jó pecára!
Azon megtiszteltetés ért bennünket, hogy a gyakorlat letelte után egy  közös pergetés lett születőben a Pergető Mánia  vezetőjével Pocsai Istvánnal . Rövides eszme futtatás után meg is beszéltünk egy idő pontot, amely mindenki számára megfelelt.
Találkát egy  közeli benzinkúton ejtettük meg,  ahol bepakoltuk a felszerelést, és útnak is indultunk. Kíváncsi voltam hova visz minket  pergetni Pisti, mivel én eddig főleg a városom közelében lévő csatornák mélyét vallattam.
Utazás közben természetesen  ment  egymás közt az információátadás a pergetésről, halakról. Hamar rájöttem, hogy Pisti hasonlóan vél a halak és a természet nyújtotta örömökről, mint én. Oly gyorsan eltelt az idő a beszélgetéssel, hogy meg is érkeztünk a horgászni kívánt helyre. Ez a hely nem más mint a Nagykunsági főcsatorna, és a Berettyó találkozása. Pisti a tesztelésre szánt csalikkal próbált horogvégre csalni 1-2 balint, eközben Atilla először twisterrel, én wobblerrel  kezdtem el dobálni. Nem kell sokat várni az első balinra, Pisti nem tétlenkedett és már rögtön az első dobásra sikerült egy apró ragadozót kifognia. Ezután  jött Atilla aki egy áttetsző twisterrel fogott egy őnt, jómagam pedig egy Kenart wobblerrel fogtam egyet.

Pisti első hala

Twistert is szépen ették

Kenarttal fogott kis őnöm

Úgy tűnt étvágyánál vannak a balinok! Rövid időn belül fogtunk még vagy húszat. Ezután nagy meglepetésemre pont mikor tekerném ki a wobblerem a partra, egy apró csuka vágott neki oda, mikor már zászlón volt a szerelék. Nagy öröm ült ki az arcomra, fotózás után ment is vissza éltető elemébe. Ezután Pistinek is bejelentkezett egy meglepetés hal, egy küsz személyében, a tesztelésre  szánt csalinak nem bírt ellenállni. Annyira jól muzsikáltak a tesztelt vasak, hogy tíz perc eltelte után pedig egy apró csíkos hátú vitézt sikerült fognia vele.

Az apróságnak is lehet örülni! :)

Meglepetés vendég :)

Nagyon megtetszettek nekem ezek  az általam még sose látott, ismert  csalik, és késztetést éreztem ,hogy kipróbáljam őket! Nekem se kellet sokat várnom az első halra, körülbelül a harmadikat dobhattam  vele, mikor egy határozott rávágást éreztem, és  meg is lett az eddigieknél fogott kicsit nagyobb fenekeszeg. Természetesen ez is, mint a többi fajtársa  fotózás után visszakerült vízbe. Atilla barátom pedig apró villantókkal kezdte el vallatni a pályát nem is eredménytelenül! Bő húsz perc alatt sikerült fognia két apró csukát. Természetesen időközben Pisti is megfogta a maga kb. tíz csukáját.

Szép egészséges balin :)

C&R

Kis csukesz :)

Semmi se tudott ellenállni ezeknek a remek csaliknak!

Hamar eltelt a délelőtt a pergetésre szánt idő lejárt, így elégedetten tértünk vissza a horgászatból. Összegezve a napot sikerült fognunk bő három órahossza alatt kb. 50 balint, 13 csukát, 5 sügeret, és egy snecit. Nem panaszkodhattunk ma jól ettek a halak, és szerintem a tesztelni való Bladek is jól szerepeltek.  Remek embert, és horgászt ismertem meg Pocsai István személyében, és  szeretnék neki itt köszönetet mondani a lehetőségért!

További képek a közös pecáról :

1. Szia Szabolcs!

Gratula az eseménydús naphoz és a szép halakhoz. Jó látni, hogy új barátságok születnek a vízparton...
    Üdv.

Tom

2. Hello Tamás!
    Köszi szépen, hát igen halban nem volt hiány! :)

3. Szia Szabikám!

Én is örülök, hogy megismerkedtünk és jót pecáztunk. Természetesen lesz ennek folytatása, amint lesz rá lehetőségem. Köszönöm, hogy együtt pecázhattunk, és görbüljön addig is!

4. Rendben van, legközelebb én viszlek el a tutiba! :D :)